Flygplatssex

Inatt träffade jag en gammal hemlig förälskelse från grundskolan. Hon har precis gjort slut med sin sambo för han uppskattade inte henne. Nu har hon upptäckt att hon är bisexuell och var egentligen på vägtill Ibiza för att titta på toplesstjejer som dansade disco, men eftersom hon mellanlandade på Sturup så ville hon träffa mig för hon hade aldrig haft sex på en flygplats och hon tänkte utnyttja mig för det ändamålet - kunde jag säga nej?

..och även om detta nu var min dröm inatt så är det rätt roligt, för eftersom jag inte träffat henne på snart 13 år om inte mer så kan jag fortfarande ha drömmar om henne. Det i sin tur betyder ju att någon kan tänkas ha sexdrömmar om mig ibland.. skönt att tänka på när jag kommer att sitta ensam i min kakelbutik idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback