En skön söndag

katt i hatt helsingör
Helsingör var ett riktigt härligt alternativ till en tripp till en pizzeria i Kristianstad. Träffade Niclas och Johanna på stationen och tog tåget till Helsingborg, båten över, klartblått hav och vatten, perfekt väder helt enkelt. Sen gick vi in på Hamletslotten, Kronborg.. Kronholm.. ja vete fan.. men att se ett slott någon gång per år är ju både bildande och kul.. och så en trerätters med räkor, entrecote och en massa öl på det.. var en mycket härlig kväll med många sjuka samtalsämnen och skratt. Bilden tog jag på hemvägen.. blev lite ledsen.. för hur mycket jag än tycker om Niclas och Johanna så tillhör de paren.. de lyckliga paren.. och jag hade gärna delat solnedgången med någon.. skickade ett mess till någon.. 

 

När jag kom hem vaknade Saffy och började jama som en tok så jag anade att någonting var på tok för mat hade hon kvar i skålen.. vad är det lillkise? så kollade jag hennes kattlåda.. Då har hon lagt en handduk över lådan demonstrativt för att visa att nu är det minsann dags att du tömmer min låda! Det är inte första gången hon gör så.. kommunikativ kise man har.. Lilla Saffy Mjao..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback