De beundrade mitt skrev

Det fins inte fler tjejer runt en när man blir kändis, de blir bara snyggare - Etype

..och det gäller även på gratisdrickefterfester, men som jag och min vän Niclas konstaterade med en snabb blick över lokalen, de är svårare. På Harrys räcker det med att du bjuder på en cider, här var det minimum en magnumflaksa Moet för att kunna snacka bort en kväll i vackert sällskap. Men titta gjorde de..

Bälte Bälte

Vidde må vara lite fjantig, men med ett lysidodskärp med ens telefonnummer som scrollar förbi drar man lite blickar till sig vilket gjorde mitt skrev till Malmös mest tittade-på igårkväll på Lilla Torg och NRJs efterfest på Caramello. Det roliga är när folk verkligen ringer upp telefonnumret bara för att säga hej och tycker att det var en skitkul grej! Det gäller att synas ibland..

..och den ende som tog illa upp var en stor trutjävel till fågel som bajsade ner min ljusa skjorta tio minuter efter att vi kommit till Moosehead på Lilla Torg tidigare på kvällen.. Vår slogan "Alla får knulla på Moosehead" har nu tillägget "utom Vidde som blir bajsad på"..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Oj, vad jag skrattade åt detta inlägg. Både skärpet och bajset var ju helt fantastiskt!

2005-08-25 @ 12:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback