Backstreet Boys-wanna'meet

Vaknade med lite ångest över att jag var tvungen att uppdatera min andra blogg: Musiktips.com. Men det löste sig när jag råkade höra Backstreet Boys nya singel.. jag fick träffa mycket artister i mitt tidigare jobb vilket gjorde att man fick se de i "privat tillstånd" och när man gör det är det ibland svårt att förstå den hysteri som de skapar bland fans. Att äta Whopper med Westlife smakar inte annorlunda än när man sitter bredvid sin polare, bajsblöjor är lika kul att snacka om med Ronan som med min lillasyster, bjuda Offspring på cigaretter är lika dyrt som att bjuda farsan, fler liknelser sparas till en ev. självbiogafi men att att Cher fällde kommentaren "Man, I like you hair" och halvpetade lite i det var kanske ett av få tillfällen som kändes lite speciell.. anyway.. Kändisar är kul men de är också människor.. dock finns det tre artister.. Madonna och Snoop står på önskelistan att träffa.. och just Backstreet Boys.. jag vet inte varför men det är bara en grej.. och att jag inte träffat de är egentligen helt sjukt med tanke på ens umgänge i Stockholm.. men det blev aldrig av. Måste fixa det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback